TEMA:


Jag har helt glömt att skriva om VARFÖR jag börjar blogga i "skinny är en jeansmodell, inte ett ideal att eftersträva" Några enkla anledningar:

- Varjedag får jag (oftast i skolan) höra tjejer som beklagar sig över sina kroppar. Supersmala tjejer som vägrar följa med och äta. För det är fet mat.

- Jag mår bättre av det. Jag har fått acceptera att jag inte är liten och smal som bloggare, och kändisar. Jag tycker dock det är snyggare med former än supersmal och fyrkantig manlig kropp.

- De flesta killar gillar gillar "normala" tjejer bättre än supersmala. Tänkt på det ni!

Kommentarer
Postat av: Kitsune

Bra blogg du har! Du har helt rätt i det mesta du säger :P Men tänk på särskrivningarna, annars tar man bloggen mycket mindre seriöst! Modemissen heter det, och inte mode missen som det står i din header, och likadant heter det jeansmodell och inte jeans model osv :P

2009-12-17 @ 07:14:24
URL: http://aekitsune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0