TEMA:



Jaaa.. Ibland kollar jag faktiskt mina gammla användare på bla. stallet.se och gosupermodel.com. På stallet hittade jag detta "gnägg" (tråd) Om en tjej som vänder sig till andra barn för tips att gå upp i vikt. Längre ner, nedanför prt sc är det ett tips som lyder såhär: " baka smörkola. Det är jättefett och mättar dessutom inte"

Man kan också läsa trådar som: "Jag är 160 cm lång och väger 27 kg. är jag fet!!!?" Svaren blir oftast "Nej du är inte fet. Men jag är. jag är 160 och väger 40 kg!!!" Trådskaparna vill antagligen få medhåll men oftast att folk ska säga "neeeeeej, gumman. Du är INTE fet"

JAG BLIR GALEN! Varför denna viktparalysering? Tom. ner till småbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0