REKLAM!

I morgon slutar skolan. Imorgon är det fest (om jag inte minns helt fel..) som ungdomshuset arrangerar för att få oss ungdommar att inte dricka på den kvällen iallfall. Det var ganska trevligt sist gång, alla hoppade till Flo-Rida så dom fick be folk sluta hoppa och hålla i högtalarna.. Dåligt golv kanske..? Det var också kvällen när vi träffade Promoe, jag minns att jag heller inte visste vem det var. En snubbe med skägg och flätor? What!?

Iallfall. Jag planerar en reklam cup den kvällen. Om det nu blir något. Jag ska ta mina rosa post-it lappar, skriva www.modemissen.blogg.se och klistra fast på tjejernas toa, låtsas krama folk för att sätta en lapp på ryggen... Go for it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0