NYTT TEMA:




Jag är så trött på alla bloggare som nästintill skryter med "jag väger bara 40-50 kg" Trevligt för dig, tänker jag då. Men tänkt vad många det finns som mår dåligt över det! Kissie skriver att "om låren går i hop är du fet. Om du böjer dig frammåt och magen viker sig är du fet"

Måste bara påpeka för Kissie att VI ÄR KVINNOR! Det är meningen att det ska finnas underhudsfett. Dessutom är hon en stor bluff. Inte fan avgörs det med hur låren är? Hon kan inte trivas så bra med sin kropp, så mycket som hon redigerar den.

Jag skulle mycket helldre se ut som Beyoncé än den magra modellen på bilderna över. 

Modemissen ska nu satsa mycket på mode för M (dvs. den vanligaste storleken, det hörs ju tom. ¨på namnet. MEDIUM)

Innan jag får mycket skit om min kropp:
Jag tycker inte att jag är direkt tjock, dock att jag har kurvor. Jag fick idén till det här temat efter att folk komenterat att om gillar mina kurvor.

Kommentarer
Postat av: Maya Melissa Arfvidson

Bra skrivet, jag skriver om liknande saker och det är uppskattat. :)

2009-12-16 @ 06:57:38
URL: http://mayamelissa.blogg.se/
Postat av: Anna

SUPERBRA SKRIVET! :D

2009-12-16 @ 07:58:51
Postat av: sally

Jag håller med dig tjejen vem fan vill vara så small

2009-12-16 @ 10:54:04
URL: http://bossdiva.blogg.se/
Postat av: LINEEN

herregud ja e 1.75 o väger 65 ..inte är jag bitter över detta. Men tokigt många är så besatta av tankar om att gå ned i vikt.

2009-12-16 @ 11:24:38
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0