Dag

Roliga citat/händelser från dagen:
En av killarna sitter och pratar med fejkad dialekt om att han har en superjacka så han får minsann inte ont om någon slår honom. "Här får du bögjävel" skrek en annan kille och puttade ner "j" från bänken varpå "j" skriker "jag gör SLUT!" haha.

"slå mig då, slå mig då! Min superjacka gör att det inte gör ont!" "M" slår till i magen "j": "aaaaajj, eller jag menar, det gjorde inte ont"

Dom är ganska knäppa.

Sedan stog jag under ett skåp när en kille skulle ta ner en bunke från skåpet och jag nästan får den i huvudet. av ren reflex drar jag händerna över huvudet och böjer mig framåt. Killen blir helt förskräckt "åh, förlåt! Men gud, gjorde det ont? Det var verkligen inte meningen, förlåt" jag var ganska förvånad över att han blev så förskärckt så jag bara "äh, det är lungt" haha. jag är så smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0